Travis Barker!!!Han är så grym på att spela trummor:)


Leona Lewis-I See You!!!:) Skit Bra Låt

Den här låten är bara för bra och vacker,titta bara på videon:)

Tenth Avenue North-By Your Side


It's Now Or Never

Nu är det så här att jag har börjat tränat haha det är sant,och jag vet vad ni tänker för det har jag tänkt på också och det är att det inte kommer hålla länge.Hoppas det gör det för min syster verkar väldigt bestämd på att det här kommer att funka så jag får väl ge det en chans.Det är ju skit jobbigt att hålla sig borta från alla godsaker mm nu blev jag sugen på godis och chips och allt annat,nee jag kan inte tänka på det.I dag är det dag 2!! bara hehe.Men jag vill ha min dröm kropp och om jag bara håller på att skjuta upp det här med att komma i bättre form så kommer jag aldrig att få den.Som Jessica Albas kanske hehe;)

Modell?

För några dagar sen såg jag att Loreal Casting Cream Gloss sökte deras nya ansikte,som kan reprensentera deras nya hårfärger.Det är nämligen en tävling och jag har självklart anmält mig.Det skulle vara jätte roligt att få vinna den här tävlingen.Om man vinner så får man vara med i Loreals höst kampanj för Casting Cream Gloss,ett kontrakt med modellagenturen MIKAs och så får man vara med i ett skönhets repotage i tidningen Cosmopolitan.Jag ville söka till den här tävlingen för att se om jag har nån chans att vinna,fast det kommer jag säkert inte göra,men jag kommer ta det som det kommer.Saken är att jag ser mig inte som modell,verkligen inte.Men vi får se vad som händer.
                                                 

Snälla Rösta På Min Bikini!!:)

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


RSS 2.0