Song Of The Day..Smiley :D


Lazy Day

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt,orkade inte sminka mig eller fixa håret.Det var ganska skönt men ändå tråkigt.Hemma har jag städat mitt rum och senare på kvällen var jag med min syster en stund,vi kollade på tv och då satt jag o bläddra bland kanalerna,då stannar jag på kanal 5,där visade dom ett program som heter Livet på BB som handlar om hur det är att föda barn osv,det var intressant men läskigt,väldigt läskigt.Det är likadant med 16 and pregnant på mtv,fast då är dem tonåringar,men i alla fall det är ju samma sak hehe.

Summer Song..


Syskon Kärlek<3

Min lillasyster och lillebror är dom bästa som finns,även fast dom kan vara rätt bråkiga och irriterande typ varje dag.Men jag skulle göra allt för dom.Det kan var rätt roligt att ha en syster speciellt när man kan låna varandras kläder,ha roligt tillsammans,min syster är världens bästa fast jag inte har erkänt det till henne då haha,men jag tror innerst inne så vet hon det.Ibland kan jag vara så irriterad på henne att jag vill att hon ska lämna mig ifred,men faktum är att jag inte alls är arg på henne utan jag är arg på någon helt annan grej,i alla fall om jag ska säga något om min bror så är han väldens sötaste,fast han växer så himla fort,shit säger jag bara.Älskar dom båda!! :)<333




Sleepover at Rebecca's

Tror det var i lördags,mm ja det var det nog haha,då sov jag över hos Rebecca.Först så gick vi och köpte lite godis.Sen gick vi hem till henne och pratade och satt vid datan.Måste säga det,Rebecca är jätte rolig att vara med,kan verkligen vara mig själv med henne och prata med henne om allt.I alla fall så efter det satte vi på en film som hette Never Back Down med hetingarna Sean Farris och Cam Gigandet.I den filmen fick man se många bara överkroppar,tummen upp för det haha:D Sen såg vi på Fullt Hus med Hilary Duff och Tom Welling,väldigt rolig film,kanske gammal men bra.När filmen var slut var det så varmt i rummet,så vi bestämde oss för att sätta oss på balkongen en stund,och då var klockan runt 4 på morgonen haha men det var jätte häftigt att vara ute så sent/tidigt,vi såg faktiskt någon som tittade på barnprogram vi den tiden och sen såg vi oxå 2 snyggingar som var på väg hem.Haha kom just på att innan vi skulle lägga oss såg vi en man som hade låst ut sig tror jag men i alla fall så var han full och han försökte att rycka i dörren och titta in i andras fönster,men det gick inte så bra för honom,efter ett tag hör vi att han ropar på någon,shit det var läskigt:S:P Det var i alla fall en super rolig dag/kväll/natt.




You're A Love Killer You're A Murderer


Flying to the sun....

Japp,som det står i rubriken så åker jag och min kompis sara till tunisien,den 12 augusti,vi kommer vara där i 1 vecka och då kan jag lova att jag ska ligga och steka varje dag.Just nu känns vädret i sverige riktigt tråkigt och fast än jag jobbade ute i 4 veckor medans solen stekte på riktigt mycket,så har jag ändå inte fått nån färg,skit konstigt.Så jag hoppas att vädret håller i sig där nere jag menar det är ju afrika!!:P Vi läste att man kan rida kamel och åka vattenskoter,så det ska vi kanske testa om det är billigt.Gu vad det känns som att vi ska ut på ett äventyr,jag som älskar äventyr och se ny ställen och saker.Det ska bli spännande och se om vi klarar av att resa utomlands själva för första gången.Ni skulle bara veta vilket krångel det var när vi skulle boka biljetter,eftersom vi är båda minderåriga så måste våra föräldrar skriva under ett papper,asså ibland suger det verkligen att inte vara 18,men som tur är så fyller jag snart...härligt säger jag bara woohoo :)


New Music!!

Så nu e jag tillbaka...för en stund i alla fall,haha,jag försöker verkligen att logga in och skriva något.Men nee det funkar aldrig.Jag har en liten nyhet att berätta om men innan jag gör det så får ni lite ny musik(ny för mig i alla fall)


RSS 2.0