Girlicious-Maniac


2 veckor avklarade

Så en liten "recap" om hur min vecka har varit.Jag har jobbat hela veckan,ska jobba 4 veckor och har nu jobbat klart 2 veckor så nu är det bara 2 veckor kvar wohoo va tiden går fort när man har "kul" haha.Jag sommarjobbar på ÖBO där jag på morgonen till lunch får gå o städa trappor och putsa fönster sedan på eftermiddagen får jag rensa ogräs i rabatter och mellan plattor.Det är jätte skönt att dagarna går så fort,speciellt när man lyssnar på musik :)Just det,här om dagen när jag och hon jag arbetar med var o putsade ett fönster bredvid en restaurang så började en kille att snacka med mig,först var jag inte säker på om det var mig han snacka med men sen kom han fram till mig och sa:-Ska jag visa dig ett trix,så jag gav honom fönster skrapan och han började att putsa fönstret som ett proffs,han var ju säkert en fönster putsare,då kommer hans kompis och säger till han:-Ska du inte vara med henne hela dagen och flinar.Hon jag jobbar med stod inne i trapphuset o kollade på i väntan på att få komma där i från hehe.Ja,det var en rolig dag.

Söndag 4 Juli-Eclipse

Idag var man på bio med Sara,vi såg Eclipse såklart :) Det var en så sockersöt film med ganska mycket action.Det gillade jag.Jag kunde bara inte sluta le eller sluta få tårar i mina ögon haha men vad ska man göra om man lever sig in i filmen ;P Plus först gillade jag Edward men han har blivit lite för blek och röd om ögona,så jag gillar mest Jacob nu,wow han är snygg.


Lördag 3 Juli-Liseberg!! :)

Äntligen blev resan till Göteborg av,jag som väntat jätte länge på mitt äventyr men även att få träffa min bästa kompis som jag inte har träffat på typ 2 år :O Min dag började med att jag vaknade runt halv 6 på morgonen,efter det så fixade jag mig och packade de saker jag skulle ha med,var tvungen att kolla en extra gång så att jag inte skulle glömma min kamera,tåg biljetter och pengar.Det hade ju varit surt om man hade gjort det.Vi svängde förbi min kompis Sara,som vi hämta för hon skulle oxå med.När vi kom till tåg stationen kollade vi upp på vilket spår vi skulle gå på,tåget gick 07.10 från Örebro så vi hade en 3 timmars lång resa till Göteborg.Ja,det första man kände var:herregud vad tråkigt det blev haha,men jag försökte sova,Sara tyckte att jag var ganska tråkig då men vi lyssnade på musik så tiden gick väl ganska snabbt.När vi väl hade kommit fram gick vi runt lite på stationen i väntan på att Jennifer skulle komma.Var väldigt nervös jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig eller hur det skulle kännas,då ringer hon mig och frågar vart vi är,Sara och jag gick ut för att leta upp henne och när jag fick se henne blev jag stum och det ända jag fick ur mig var en massa skratt och babbel haha:P Tror jag var väldigt crazy och fylld med adrenalin.När vi kom till Liseberg så fick vi stå i en lång kö i värmen och dum som jag var så tog jag på mig en svart tröja,vem gör det??här har ni svaret jag;P hehe ne men när vi kommit förbi köerna gick vi runt bland allt och kolla på vad vi ville åka först.Det första åket blev Hanghai,skit rolig wohooo,vi åkte även Balder,Flumeride,Kållerado,SpinRock,Uppskjutet och jag och Sara åkte Kanonen.Det var en dag jag aldrig kommer glömma det var hur kul som helst.Mina favoriter just nu är Balder,Uppskjutet och SpinRock:)

                                                                       
   




 



 


RSS 2.0