The Vampire Diaries 2x09 Promo


The Vampire Diaries 2x08 Promo

Så eftersom jag är ett riktigt stort fan av tv serien Vampire Diaries har jag bestämt mig för att lägga ut previews och lite klipp på vad som kommer hända i nästa avsnitt eftersom jag kollar på avsnitten som visas i USA och som därmed ligger före Sverige.

 



Saw 3D

I lördags var jag med syrran och hennes kompis på bio,vi såg Saw 3d. Jag hade vissa förväntningar om hur filmen skulle vara men jag blev lite besviken på slutet,annars var den ganska bra även fast den var äcklig haha

 


Hejsan nu är jag tillbaka igen...hehe ja vi får väl se hur länge det varar :P

Asså jag är nog inte så bra på att hålla det jag säger ibland så därför ska jag inte lova något nu,jag har bara ingen lust att sitta och blogg hela tiden.Men lite då o då kan jag känna att jag vill skriva något :) Just det nu är det november,vaa redan det är ju helt galet..


RSS 2.0