Adam Lambert-For Your Entertainment


Har inte orkat!!

På sista tiden har jag haft så mycket saker som pågår,en massa känslor som jag inte kan reda ut.Det är skit jobbigt.Jag har bara inte orkat.Men nu tänkte jag sakta börja skriva lite mer inlägg eftersom att jag ser att vissa kikar in här för att titta om jag skrivit nått nytt.So wish me luck:)

The Twilight Saga:Eclipse Trailer!!!!Längtar!!:)


Dating In The Dark

Tittade på Dating In The Dark igår,det var faktiskt bra.Va jobbigt det måste vara att inte kunna se personen man pratar med men ändå kul haha:)Sen när dom fick se varandra och skulle ta ett beslut om dom ville fortsätta träffa varandra så kändes det lite sorgligt,eftersom personen som som ville fortsätta träffa tjejen/killen igen fick vänta på om dörren till rummet skulle öppnas,eller om det var ytterdörren som gjorde det.Skulle ni våga vara med i ett sådant program?Jag vet inte om jag skulle göra det,men det är ett ganska bra sätt att få reda på om personen gillar ens personlighet före utseendet:)

Music Of The Day


Flygvärdinna?

Jag vet inte vad jag vill göra i framtiden,min högsta dröm som ni alla vet är att bli skådespelare.Men undertiden så tror jag nog att jag ska börja med ett vanligt jobb,eller,ja vi får se.Tänk nästa år tar jag studenten.Det är en läskig tanke att tänka på men vad vill jag göra,ska jag söka jobb direkt eller ska jag studera vidare hmm...jag har tänkt på att studera vidare och idag berättade min mamma för min om en artikel hon hade sätt i en tidning om att nått flygbolag(tror jag att det var)i Spanien sökte tjejer och killar som skulle få jobba som flygvärdinna,man skulle också få gå en kurs och lära sig spanska och bo där borta.Det låter kul men vi får se.Kan ni se mig som flygvärdinna?haha:)


Orkar inte!!

Först i början,innan min blogg var klar så tyckte jag att det skulle bli roligt att få skriva men nu så är det inte det.Jag vet inte ens vad jag ska skriva,men jag ska försöka göra det när jag orkar.För just nu har jag ingen lust att göra det:)

New Favorites





Believe In Yourself

Open up the part of you that wants to hide away
You can shine
Forget about the reasons why you can't in life
And start to try
Cause it's your time
Time to fly
All your worries, leave them somewhere else
Find a dream you can follow
And when you're down and feel alone
Just wanna run away
Trust yourself and don't give up
In a moment, everything can change
For a minute, all the world can wait
Let go of yesterday


Betyg:)

Fick hem papper på mina betyg idag,där det står vilka betyg jag har just nu.Och jag har längtat efter att få reda på vad jag fick för betyg i turism som var mitt första iv-val.Läraren som jag hade i den kursen sa att jag antingen skulle få G eller VG så jag var lite nervös över att jag skulle få G bara men nej jag fick VG!!Jätte glad för det:)I ett annat ämne när en lärare gav mig jätte mycket beröm över en uppgift jag skrivit och sa att jag verkligen hade tänkt igen vad jag hade skrivit och att det kom från hjärtat så blev jag jätte glad.Hon sa också att om jag fortsätter såhär bra så skulle jag få VG men saken är,att när jag får sån beröm så går det inte lika bra för mig på andra uppgifter,det är jätte konstigt men så är det:)

RSS 2.0