Tiden går fort...wroom

Gissa vad,snart är det julafton haha ja men det vet ni ju redan.Jag säger bara det att jag är super taggad,älskar julen för det är så mysigt med alla ljus och granen. Idag behövde jag inte ens gå till skolan men jag gjorde det i alla fall,mötte en kompis där för vi hade bestämt oss för att göra klart våra praliner, vi gjorde även päron och vanilj marshmallows yummi ;) jätte gott fast illamående framkallande,vilket knas :P Jag ska försöka lägga upp bilder på hur slut resultatet blev senare när dom är klara. Just det,idag kom bob(en lärare) och sa att det hade varit en omröstning bland 1:orna på vilken/vilka grupper som hade gjort sin projekt redovisning bäst,och min och Jessicas och en annan grupp tyckte dem hade redovisat bäst,gissa om jag blev glad :D big smiley

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg!

2010-12-18 @ 13:28:29
URL: http://ellenfeldt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Måste bara säga att du har en jättefin blogg! :)

2010-12-18 @ 17:08:38
URL: http://joonnas.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0