Vampire Diaries <3

Engligt mig är Vampire Diaries an av de bästa serierna som någonsin funnits. I den här serien händer det alltid massa spännande saker och mycket mystik. Jag får gåshud ibland när jag kollar på det. Sen finns det bara en massa snyggingar som Taylor Kinney(Mason Lockwood), Steven R.McQueen(Jeremy Gilbert), Paul Wesley(Stefan Salvatore), Ian Somerhalder(Damon Salvatore) och Michael Trevino(Tyler Lockwood). Jag kan bara säga att i säsong 2 så händer det grejer,men nu måste jag vänta till 27 Januari(eller 28 då) så att jag kan fortsätta se säsong 2, nu har dem en paus, varför måste det sluta så spännande :O???



Här kommer några spännande promos från säsong 2!!:)







Det avsnittet jag måste vänta på(avsnitt 12)


Kommentarer
Postat av: anna

håller verkligen med dig! :)

2010-12-21 @ 02:34:36
URL: http://annapetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0